Покидюк Людмила Трифонівна
Начальник управління
Юридична адреса:
44601
проспект Волі, 2, смт Маневичі, Волинська область
Контактний телефон:
Електронна адреса:
finmanotg@gmail.com
Графік роботи:
Понеділок - четвер 8.00 - 17.15
П'ятниця 8.00 - 16.00
Перерва 13.00 - 14.00
Вихідні дні: субота та неділя.
Стислий перелік функцій:
- забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території Маневицької селищної територіальної громади;
- здійснення загальної організації та управління виконанням селищного бюджету, координація в межах своєї компетенції, діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;
- проведення разом з іншими виконавчими органами селищної ради, структурними підрозділами ради аналізу фінансово-економічного стану територіальної громади, перспектив її подальшого розвитку;
- забезпечення концентрації фінансових ресурсів на пріоритетних напрямках соціально-економічного розвитку громади;
- розроблення та доведення до головних розпорядників коштів селищного бюджету інструкції з підготовки бюджетних запитів, проведення на будь-якому етапі складання і розгляду проекту селищного бюджету аналізу бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;
- складання розрахунків до проекту селищного бюджету, розроблення в установленому порядку проекту селищного бюджету та його прогнозу на середньостроковий період і подання їх на розгляд виконовчому комітету та представлення проекту рішення про бюджет селищної ради, схваленого виконавчим комітетом, на засіданнях постійних комісій селищної ради;
- складання та виконання в установленому порядку розпису селищного бюджету, забезпечення протягом бюджетного періоду відповідність розпису встановленим бюджетним призначенням, помісячне його балансування;
- внесення зміни до розпису селищного бюджету відповідно до рішень селищної ради про внесення змін до бюджету та за обґрунтованим поданням головних розпорядників бюджетних коштів;
- забезпечення разом з іншими структурними підрозділами селищної ради, органами державної податкової служби, територіальними органами Державної казначейської служби виконання дохідної частини бюджету громади;
- забезпечення своєчасного фінансування бюджетних установ згідно з помісячним розписом видатків бюджету громади;
- підготовка у встановленому порядку пропозиції щодо внесення змін до розпису у межах річних бюджетних призначень та здійснення взаємних розрахунків селищного бюджету з обласним бюджетом, бюджетами територіальних громад;
- здійснення разом з відповідними органами державної податкової служби постійного моніторингу та аналізу надходження доходів до бюджету громади, стану та перспектив виконання бюджету;
- організація роботи щодо складання та подання річного звіту про виконання бюджету громади, підготовка рішення про затвердження звіту про виконання бюджету громади;
- забезпечення зведення інформації по мережі, штатах і контингенту бюджетних установ громади;
- забезпечення ефективного і цільового використання бюджетних коштів;
- здійснення контролю за правильністю складання кошторисів, планів використання бюджетних коштів та штатних розписів установами і організаціями, які фінансуються з селищного бюджету;
- організація роботи щодо формування головними розпорядниками коштів селищного бюджету паспортів бюджетних програм, перевірка їх на відповідність вимогам бюджетного законодавства, аналіз звітів головних розпорядників коштів щодо виконання паспортів бюджетних програм;
- проведення на базі фінансової звітності та прогнозних розрахунків аналізу економічного і фінансового стану підприємств, установ та організацій комунальної власності;
- підготовка проектів договорів про надання з селищного бюджету міжбюджетних трансфертів іншим місцевим бюджетам;
- розгляд у межах своїх повноважень звернень від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій, громадян з питань, віднесених до компетенції управління;
- здійснення інших функцій, пов’язаних з виконанням покладених на управління завдань.
Склад штату працівників:
П.І.П |
Посада |
№ каб. |
Покидюк Людмила Трифонівна |
Начальник управління |
|
Морозенко Світлана Петрівна |
Заступник начальника управління-начальник бюджетного відділу |
|
Шелкович Наталія Анатоліївна |
Головний спеціаліст бюджетного відділу |
|
Ковальчук Олена Борисівна |
Головний спеціаліст бюджетного відділу |
|
Хвисюк Оксана Василівна |
Начальник відділу доходів,бухгалтерського обліку та економічного розвитку-головний бухгалтер |
|
Кушнip Юpiй Адамович |
Головний спеціаліст відділу доходів, бухгалтерського обліку та економічного розвитку |
|