Про підсумки роботи зі зверненнями громадян та запитами на інформацію, що надійшли до Маневицької селищної ради протягом 2024 року
На виконання вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації» загальний відділ виконавчого комітету Маневицької селищної ради проводить системну роботу із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення громадян та запити на інформацію, забезпечення кваліфікованого, своєчасного розгляду та оперативного вирішення порушених в них питань, задоволення законних вимог заявників.
Робота з документами та організація діловодства
З початку нинішнього року спеціалістами загального відділу виконавчого комітету Маневицької селищної ради зареєстровано та опрацьовано 5185 вхідних і 3916 вихідних документів.
Звернення громадян
До Маневицької селищної ради у 2024 році надійшло 734 звернення громадян, з них, 709 індивідуальних та 25 колективних звернень:
728 заяв (клопотань) – з них: 517 вирішено позитивно і надана відповідь у зазначені законом терміни, 21 відмовлено у задоволенні, 169 дано роз’яснення, 12 питань перебувають на розгляді, 9 питань, які не належали до компетенції селищної ради, відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», були надіслані за належністю виконавцю;
6 скарг – 3 з яких вирішено позитивно, на 3 надано роз’яснення.
В переважній більшості у колективних зверненнях піднімались питання про надання дозволу на зрізання дерев, спірні земельні питання, про підключення до централізованого водопостачання, щодо облаштування сміттєзвалищ, виділення земельної ділянки для облаштування зони відпочинку і проведення робіт по благоустрою вулиць та інші.
При розгляді вищезазначених заяв вся діяльність спрямовувалася на більш повне задоволення потреб і законних інтересів заявників.
Аналіз причин повторних звернень, яких в поточному році було зареєстровано 27 показує, що порушені у заявах питання розглядаються до чинного законодавства, однак вони не влаштовують громадян.
Робота із запитами на інформацію
За звітний період до селищної ради надійшло 18 запитів на публічну інформацію: 11 від юридичних осіб, 7 від фізичних осіб.
Питання у запитах торкалися про:
– діяльність органів місцевого самоврядування;
– заробітну плату посадових осіб органів місцевого самоврядування;
– щодо програм підтримки об’єдань співвласників багатоквартирних будинків та житлово-будівельних кооперативів, які постраждали від наслідків воєнних злочинів;
– створення фонду житла, призначеного для тимчасового проживання осіб і кількість внутрішньо переміщених осіб, які перебувають на обліку громадян, що потребують житла для тимчасового проживання;
– заходи у громаді щодо підтримки наслення, яке постраждало внаслідок воєнних дій;
– передачу зовнішніх електромереж та інші.
Відповідь на всі запити надано в установлений Законом України «Про доступ до публічної інформації» термін, 1 запит відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» направлено належному розпоряднику інформації.
За видами звернень домінують заяви.
Аналіз питань, з якими звертаються жителі громади, свідчить, що найгострішими є питання соціального захисту.
Актуальними залишаються проблеми аграрної політики і земельних відносин, житлової політики та комунального господарства.
Питання роботи зі зверненнями громадян відображаються на вебсайті селищної ради.
Маневицька селищна рада постійно здійснює роботу зі всебічного і об’єктивного розгляду звернень громадян та усуненню причин, що породжують скарги, систематично надає практичну та методичну допомогу структурним підрозділам виконавчого комітету селищної ради, підприємствам, установам, організаціям для поліпшення роботи зі зверненнями громадян.
У загальному відділі ведеться системна робота та забезпечується кваліфікований розгляд звернень від фізичних і юридичних осіб, які надходять до територіальної громади згідно чинного законодавства.
Загальний відділ виконавчого комітету Маневицької селищної ради