У 2024 році через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Маневицької селищної ради надано більше 18 тисяч послуг
Протягом минулого року через відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Маневицької селищної ради надано більше 18 тисяч послуг, а саме:
Назва послуги |
Кількість послуг |
Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання |
960 |
Витяги з Реєстру територіальної громади |
7412 |
Оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон |
985 |
Оформлення паспорта громадянина України |
614 |
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно |
4979 |
Державна реєстрація фізичних осіб підприємцем та юридичних осіб |
395 |
Послуги Держгеокадастру |
1906 |
Дозвільні документи |
39 |
Послуги з архітектури та будівництва |
121 |
Дозвільні послуги у сфері будівництва та архітектури |
208 |
Послуга єМалятко |
82 |
Протягом року до селищного бюджету надійшло більше 1 100 тис. грн.
Нагадуємо, що у відділі «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Маневицької селищної ради ви можете отримати адміністративні послуги, які на сьогодні є життєво важливими та найбільш затребуваними. Зокрема, поширеними є послуги із державної реєстрації нерухомості, послуги Держгеокадастру, державної реєстрації фізичної особи підприємцем, юридичної особи та іншими послугами, що стосується ФОП та юридичних осіб, реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, видача витягу з Реєстру територіальної громади, послуги архітектури та будівництва, оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
Особливою є комплексна послуга «єМалятко» — для батьків новонароджених дітей.
За однією заявою можна отримати одночасно комплекс державних послуг від різних органів влади. Подати заяву можна:
- офлайн у ЦНАП;
- у відділі ДРАЦС (за місцем народження дитини або місцем реєстрації батьків);
- онлайн через портал Дія https://diia.gov.ua/.
Які послуги можуть бути замовлені в рамках комплексної послуги «єМалятко»?
- замовлення свідоцтва про народження;
- присвоєння дитині УНЗР;
- присвоєння дитині РНОКПП (картка платника податків);
- допомога при народженні;
- допомога на дитину з багатодітної сім’ї;
- грошова компенсація за пакунок малюка;
- внесення інформації про дитину до Реєстру пацієнтів.
Отримати додаткову інформацію щодо отримання адміністративних послуг можна за адресою смт Маневичі, вул.100-річчя Маневич, 34а або за телефоном (03376) 21 273.