Фахівці відділу ЦНАП Маневицької громади інформують

  • 190

Фото без опису

Витяг з реєстру територіальної громади – документ у паперовій або електронній формі, що підтверджує відомості про місце проживання (перебування) особи або інформацію про відсутність таких відомостей на дату та час формування витягу.

Нагадуємо! Витяг можна сформувати за декілька хвилин у застосунку «Дія» та зберегти у pdf-форматі або отримати паперовий документ у Центрі надання адміністративних послуг.

Важливо! Витяги з реєстру територіальної громади, отримані в електронній або паперовій формі, мають однакову юридичну силу.

Який термін дії має Витяг з реєстру територіальної громади?

Витяг з реєстру територіальної громади дійсний до моменту зміни реєстрації місця проживання.

Чи потрібно брати щоразу новий Витяг при подачі документів у будь-яку організацію?

Ні, не потрібно. Кожний Витяг містить унікальний QR-код, відсканувавши який, працівник установи зможе переконатися у дійсності документа та перевірити інформацію у реєстрах.

         Враховуючи вищевказане, розроблено інструкцію для перевірки валідності таких витягів, яку можуть використовувати працівники органів державної влади та місцевого самоврядування при виконанні своїх службових обов’язків, фізичні особи.

З інструкцією можна ознайомитись за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/1T3jXsvsSypi8hRr6Q9iZ2egj38dl209-LBNV6uQagME/edit