Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Розроблення місцевого плану управління відходами)

  • 44

(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

 

Найменування, місцезнаходження,

код згідно ЄДРПОУ замовника

ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ, РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, 44600, селище Маневичі, вул. Незалежності, 30

Код ЄДРПОУ 44037988

Ідентифікатор закупівлі

UA-2024-02-27-001889-a

Назва предмета закупівлі

«Розроблення місцевого плану управління відходами Маневицької територіальної громади» - ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері застосування, а саме: «Місцевий план управління відходами Маневицької територіальної громади» розробляється відповідно до Національної стратегії управління відходами в Україні до 2030 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів  України від 08.11.2017 № 820-р, Національного плану управління відходами до 2030 р., затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.02.2019 № 117, Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року, затверджений рішенням Волинської обласної ради від 15.09.2022 № 18/8, Закону України «Про управління відходами», Постанови Кабінету Міністрів України від 05.09.2023 № 947 «Про затвердження Порядку розроблення, погодження та затвердження місцевих планів управління відходами» та  визначатиме головні напрями державного регулювання у сфері поводження з  відходами з урахуванням європейських підходів у сфері управління відходами, що базуються на положеннях:

Рамкової Директиви № 2008/98/ЄС Європейського парламенту та Ради від 19 листопада 2008 року «Про відходи та скасування деяких директив»;

Директиви Ради № 1999/31/ЄС від 26 квітня 1999 року «Про захоронення відходів»;

Директиви № 2006/21/ЄС Європейського парламенту та Ради від 15 березня 2006 року «Про управління відходами видобувних підприємств, та якою вносяться зміни до Директиви 2004/35/ЄС»;

Директиви 94/62/ЄС Європейського парламенту та Ради від 20 грудня 1994 року «Про упаковку та відходи упаковки»;

Директиви 2012/19/ЄС Європейського парламенту та Ради від 4 липня 2012 року «Про відходи електричного та електронного обладнання (ВЕЕО)»;

Директиви 2006/66/ЄC Європейського парламенту та Ради від 6 вересня 2006 року «Про батарейки і акумулятори та відпрацьовані батарейки і акумулятори».

Розмір бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений, відповідно до кошторисних призначень на 2024 рік –200 000 грн.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Вартість розрахована відповідно до очікуваної потреби обсягу закупівлі та вартості наданих послуг, що відповідає розміру бюджетного призначення та потреб замовника.

 

Технічне завдання

 «Розроблення місцевого плану управління відходами Маневицької територіальної громади»

 

1

Підстава для розроблення

 

«Місцевий план управління відходами Маневицької територіальної громади» розробляється відповідно до Національної стратегії управління відходами в Україні до 2030 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів  України від 08.11.2017 № 820-р, Національного плану управління відходами до 2030 р., затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.02.2019 № 117, Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року, затверджений рішенням Волинської обласної ради від 15.09.2022 № 18/8, Закону України «Про управління відходами», Постанови Кабінету Міністрів України від 05.09.2023 № 947 «Про затвердження Порядку розроблення, погодження та затвердження місцевих планів управління відходами» та  визначатиме головні напрями державного регулювання у сфері поводження з  відходами з урахуванням європейських підходів у сфері управління відходами, що базуються на положеннях:

Рамкової Директиви № 2008/98/ЄС Європейського парламенту та Ради від 19 листопада 2008 року «Про відходи та скасування деяких директив»;

Директиви Ради № 1999/31/ЄС від 26 квітня 1999 року «Про захоронення відходів»;

Директиви № 2006/21/ЄС Європейського парламенту та Ради від 15 березня 2006 року «Про управління відходами видобувних підприємств, та якою вносяться зміни до Директиви 2004/35/ЄС»;

Директиви 94/62/ЄС Європейського парламенту та Ради від 20 грудня 1994 року «Про упаковку та відходи упаковки»;

Директиви 2012/19/ЄС Європейського парламенту та Ради від 4 липня 2012 року «Про відходи електричного та електронного обладнання (ВЕЕО)»;

Директиви 2006/66/ЄC Європейського парламенту та Ради від 6 вересня 2006 року «Про батарейки і акумулятори та відпрацьовані батарейки і акумулятори».

     

2

Мета та основні завдання

Метою розроблення Місцевого плану управління відходами Маневицької  територіальної громади є необхідність створення та забезпечення ефективного функціонування системи управління відходами у Маневицькій  територіальній громаді на інноваційних засадах, впровадження планування, що передбачатиме виконання ряду заходів, спрямованих на реформування та удосконалення системи управління відходами в громаді та області, вибір оптимальної системи поводження з відходами (визначення інфраструктури для збирання, роздільного збирання, оброблення, перероблення та видалення відходів; наведення інформації про заплановані технології та методи управління відходами) та практичні заходи, що необхідні для її впровадження.

Основними завданнями розроблення Місцевого плану управління відходами Маневицької територіальної громади є визначення конкретних суспільних, освітньо-виховних, організаційно-технічних, регуляторних, технологічних та технічних заходів, передбачених Національною стратегією та «Регіональним планом управління відходами у Волинській області до 2030 року», відповідальних виконавців та строків здійснення заходів, джерел та обсягів фінансового забезпечення, засобів контролю за станом здійснення заходів та проведення моніторингу результатів реформування у сфері управління відходами на території Маневицької територіальної громади.

Місцевий план управління відходами Маневицької територіальної громади повинен охоплювати всі види діяльності, що належать до повноважень відповідних структурних підрозділів Маневицької селищної ради.

3

Структура Місцевого плану управління відходами

Проект місцевого плану повинен містити наступні розділи:

  • Вступна частина;

Розділ I. Характеристика територіальної громади;

  • Розділ II. Аналіз поточного стану управління відходами на території територіальної громади;
  • Розділ III. Планування управлінням відходами територіальної громади;
  • Розділ IV. Моніторинг та оцінка ефективності виконання місцевого плану;
  • Розділ V. Інформація про стратегічну екологічну оцінку;
  • Інформаційні джерела;
  • Додатки.

4

Зміст розділів Місцевого плану управління відходами

Під час інформаційного наповнення розділів Місцевого плану управління відходами необхідно враховувати наступне.

У розділі «Вступна частина» наводяться нормативно-правові акти та програмні документи національного та регіонального рівня, на виконання яких розробляється місцевий план. Також у цьому розділі формулюється основна мета місцевого плану управління відходами.

У розділі «Характеристика територіальної громади» відображаються особливості територіальної громади, які відіграють важливе значення для визначення параметрів системи управління відходами територіальної громади, а саме: адміністративно-територіальний устрій, природно-географічна характеристика, демографічна та соціальна характеристика, економічна характеристика.

У розділі «Аналіз поточного стану управління відходами територіальної громади» надається загальна характеристика управління відходами в громаді; опис поточного стану за видами відходів; критерії розміщення об’єктів оброблення відходів, потоків відходів, суб’єктів господарювання, що здійснюють операції з управління відходами, їх організаційної структури, інші наявні та передбачені місцевим планом управління відходами об’єкти оброблення відходів, орієнтовані на обслуговування територіальної громади, місця їх розташування та основні характеристики на території громади; перелік суб’єктів господарювання, що здійснюють операції з управління відходами, їх напрям діяльності та технічне забезпечення; аналіз ефективності управління відходами територіальної громади.

Під час опису поточного стану управління відходами зазначається інформація за такими видами відходів:

побутові відходи;

небезпечні відходи (окремо зазначаються відпрацьовані нафтопродукти, відходи, що містять стійкі органічні забруднювачі, відходи, що містять ртуть, а також відходи, що містять поліхлоровані дифеніли/поліхлоровані терфеніли);

відходи промисловості (промислові відходи, відходи видобувної промисловості, відходи будівництва та знесення);

рослинні відходи сільського господарства та лісового господарства, харчопереробної промисловості, деревні відходи, біовідходи;

відходи упаковки;

відходи електричного та електронного обладнання;

відходи батарей і акумуляторів;

медичні відходи;

транспортні засоби, строк експлуатації яких закінчився;

осади стічних вод від комунальних очисних споруд; відходи, що біологічно розкладаються.

 

У розділі «Планування управлінням відходами територіальної громади» визначаються цілі та цільові показники місцевого плану, сценарії місцевого управління потоками відходів залежно від виду відходів, заходи з очищення наявних місць видалення відходів та обсяги витрат і можливі джерела фінансування, наводиться інформація про інструменти забезпечення реалізації плану, фінансово-економічне забезпечення управління відходами в населених пунктах територіальної громади.

Цілі місцевого плану та його цільові показники визначаються на основі аналізу поточного стану системи управління відходами, а також з урахуванням Національного і Регіонального планів управління відходами.

Цільові показники, встановлені регіональними планами управління відходами, є обов’язковими для перенесення до місцевого плану і можуть бути скориговані лише на підставі обґрунтування, наведеного в місцевому плані.

Під час визначення цільових показників місцевим планом управління відходами застосовується принцип локалізації цільових показників та планів вищого рівня, тобто перенесення їх значень на рівень територіальної громади за часовими періодами, що збігаються із встановленими Національним планом управління відходами.

При описі фінансово-економічного забезпечення системи управління відходами в територіальній громаді наводиться короткий опис та аналіз фінансування програм та заходів у сфері управління відходами із зазначенням джерел фінансування, стану фінансування діючих програм, заходів, що стосуються управління відходами за останні п’ять років, запланованих обсягів фінансування програм на період до закінчення строку їх виконання.

У розділі «Моніторинг та оцінка ефективності виконання місцевого плану» зазначається інформація про створення/удосконалення та підтримання системи моніторингу місцевого плану та строки здійснення оцінки ефективності його виконання.

У розділі «Інформація про стратегічну екологічну оцінку» наводиться інформація про здійснену стратегічну екологічну оцінку відповідно до вимог Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» з урахуванням звіту про стратегічну екологічну оцінку, результатів громадського обговорення та консультацій.

У розділі «Інформаційні джерела» наводиться список використаних джерел під час розроблення місцевого плану управління відходами.

У розділі «Додатки» місцевий план доповнюється необхідними додатками у вигляді таблиць та графічних матеріалів, що деталізують дані інших розділів.

5

Здійснення стратегічної екологічної оцінки

Проходження стратегічної екологічної оцінки та внесення коригувань з урахуванням наданих рекомендацій до проєкту Місцевого плану управління відходами Маневицької територіальної громади. Надання фінальної версії Місцевого плану, де фінальною вважатиметься та, яка узгоджена із Замовником та громадою.

6

Оформлення результатів

Місцевий план управління відходами, разом з візуалізацією (презентація у PowerPoint, графічними матеріалами) в повному обсязі у паперовому вигляді в 4-х примірниках та на електронних носіях (у форматі Microsoft Word та Adobe Acrobat Reader) передається Замовнику.

Його зміст і структура повинна відповідати вимогам чинних    нормативних документів.

7

Погодження та затвердження

Проект МПУВ попередньо погоджується Робочою групою для підготовки пропозицій до проєкту Місцевого плану управління відходами.

Погодження та затвердження Місцевого плану управління відходами Маневицької територіальної громади виконується відповідно до нормативно-правових актів України. Для погодження Місцевого плану Виконавець надає текстові матеріали проекту місцевого плану; пояснювальну записку до проекту місцевого плану, у якій наводиться короткий опис переліку поданих документів та зазначається інформація про розробника; звіт про стратегічну екологічну оцінку, довідки про громадське обговорення та консультації, у тому числі щодо транскордонних консультацій (у разі потреби), підготовлені відповідно до вимог Закону України “Про стратегічну екологічну оцінку”.

У разі виникнення обґрунтованих зауважень в процесі погодження та затвердження, що виникли у Замовника, Виконавець за власний кошт вносить зміни до Місцевого плану управління відходами Маневицької територіальної громади.