Трудовим архівом, що діє у Маневицькій селищній раді, у 2023 році видано 115 довідок соціально-правового характеру
Трудовим архівом, що діє у Маневицькій селищній раді у 2023 році видано 115 довідок соціально-правового характеру. Це довідки про стаж роботи, заробітну плату, витяги з наказів про прийняття, переведення, звільнення з роботи, надання відпусток, кількість відпрацьованих днів, реорганізацію і перейменування підприємств тощо.
На зберіганні в архіві перебувають документи ліквідованих підприємств, установ, організацій, які діяли на території Маневицької селищної ради. Всього зберігається більше 7 тис. справ по 54 фондах.
Одним із головних завдань трудового архіву - це приймання, облік та зберігання соціально значущих документів для громадян, які збираються на пенсію, адже кожен рік стажу для людини дуже важливий, і саме в архіві, за наявності відповідних документів, зможуть підтвердити трудову діяльність.
Працівник архіву, у разі звернення громадян, допомагає у пошуку інформації, видає архівні довідки та надає консультації підприємствам, що знаходяться на стадії ліквідації щодо впорядкування документів для передавання на зберігання до архівної установи. Постійно співпрацює з Головним управлінням Пенсійного фонду України у Волинській області.
Трудовий архів Маневицької селищної ради розміщується на першому поверсі Маневицької селищної ради (сел. Маневичі, вул. Незалежності, 30, каб. №101)
електронна пошта e-mail:manevychi.rada@ukr.net.
Ознайомитися з переліком документів установ, підприємств, організацій, які перебувають на зберіганні в архівній установі можна за посиланням