Про підсумки роботи зі зверненнями громадян та запитами на інформацію, що надійшли до Маневицької селищної ради протягом 2023 року

  • 209

Фото без опису

На виконання вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації» загальний відділ виконавчого комітету Маневицької селищної ради проводить системну роботу із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення громадян та запити на інформацію, забезпечення кваліфікованого, своєчасного розгляду та оперативного вирішення порушених в них питань, задоволення законних вимог заявників.
Робота з документами та організація діловодства
У 2023 році в загальному відділі виконавчого комітету селищної ради зареєстровано та опрацьовано 4835 вхідних і 3398 вихідних документів.
Звернення громадян
До Маневицької селищної ради у 2023 році надійшло 743 звернення громадян, з них: 704 індивідуальних та 39 колективних звернень:
734 заяв (клопотань) – з них: 519 вирішено позитивно і надана відповідь у зазначені законом терміни, 13 відмовлено у задоволенні, 183 дано роз’яснення, 12 питань перебувають на розгляді, 7 питань, які не належали до компетенції селищної ради, відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», були надіслані за належністю виконавцю;
9 скарг – 6 з яких вирішено позитивно, на 3 надано роз’яснення.
В переважній більшості у колективних зверненнях піднімались питання про будівництво та ремонт доріг, грейдерування вулиць, про надання дозволу на зрізання дерев, щодо вирішення питання про підтоплення талими водами господарських будівель і присадибних ділянок, про електрифікацію житлового масиву, щодо відлову лисиць, про облаштування захисних споруд цивільного захисту для укриття учасників освітнього процесу та інші.
При розгляді вищезазначених заяв вся діяльність спрямовувалася на більш повне   задоволення   потреб   і  законних   інтересів   заявників.
Робота із запитами на інформацію
За звітний період до селищної ради надійшло 63 запити на публічну  інформацію: 17 від юридичних осіб, 44 від фізичних осіб, 2 від засобів масової інформації.
Питання у запитах торкалися діяльності органів місцевого самоврядування, про заробітну плату посадових осіб органів місцевого самоврядування, питання щодо захисту споруд цивільного захисту на території громади, про користувачів (орендарів, власників) водних об’єктів, розташованих на території громади, про надання копій посадових інструкцій секретаря виконавчого комітету та секретаря ради, протоколів нарад, які проводились заступниками, копії депутатських запитів та інші.
Відповідь на всі запити надано в установлений Законом України        «Про доступ до публічної інформації» термін, 3 запити відповідно до п. 3     ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації»  направлено належному розпоряднику інформації.
За видами звернень домінують заяви.
Аналіз питань, з якими звертаються жителі громади, свідчить, що найгострішими є проблеми аграрної політики і земельних відносин.
Актуальними залишаються проблеми соціального захисту, комунального господарства та житлової політики.
Питання роботи зі зверненнями громадян відображаються на вебсайті селищної ради. Кількість звернень у 2023 році, в порівнянні з 2022 роком збільшилась у зв’язку із внесеними змінами у пп. 5 п. 27 перехідних положень Земельного кодексу України, а саме: дозволена безоплатна передача земельних ділянок у приватну власність власникам розташованих на таких земельних ділянках об’єктів нерухомого майна (будівель, споруд),    а також на безоплатну передачу у приватну власність громадянам України земельних ділянок, переданих у користування до набрання чинності цим Кодексом.