Педагоги початкової школи закладів освіти громади, під час цікавого та змістовного тренінгу, поповнили новими знаннями свою педагогічно-методичну скарбничку

  • 90

 

Навчання протягом життя - важлива навичка для всіх, хто прагне до самовдосконалення, зокрема для освітян. Щоб бути впевненим сучасним педагогом, важливо не лише знати свій предмет, а й постійно підвищувати власний кваліфікаційний рівень. Бо сьогодні постає важливе питання: «Який же підхід та спосіб навчання дібрати для дитини?» Відповідь на нього змогли отримати освітяни Маневицької територіальної громади під час навчання на тему: «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення», яке відбулося 25 листопада 2023 року на базі Маневицького  ліцею №1 імені Героя України Андрія Снітка. Даний проєкт реалізується в рамках Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та the LEGO Foundation щодо співпраці у сфері освіти та науки.

Мета проведеного навчання – реалізація програми підвищення кваліфікації «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення» у рамках підтримки відновлення освіти України фундацією LEGO та підвищення методичної компетентності вчителів початкових класів.

Програма розроблена на основі принципів системного, особистісного, компетентнісного, андрагогічного й середовищного підходів, а також діяльнісного підходу (the LEGO Foundation) та направлена на забезпечення неперервного професійного розвитку вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти з реалізації діяльнісного підходу у початковій школі в реаліях сьогодення.

Учасниками тренінгу стали вчителі початкових класів закладів загальної середньої освіти нашої громади. В програму тренінгу були включені такі актуальні питання: «Педагогічні стратегії НУШ», «Діяльнісний підхід в освіті», «Характеристики діяльнісного підходу», «Освітні розриви і втрати», «Сутність та складові поняття «благополуччя» дитини», «Проєктне навчання», «Агентність дитини».

Регіональними тренерами the LEGO Foundation  Наталією  САХНІК та Іриною ВОЛКОВОЮ були опрацьовані актуальні питання, що постають перед вчителями початкових класів сьогодні. Особлива увага акцентувалася на розумінні сутності поняття «діяльнісний підхід», а також на тому, як вчителі застосовують його у власній щоденній професійній діяльності і усвідомлюють переваги діяльнісного підходу в умовах сучасних вимог до організації освітнього процесу в початковій школі.