Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі "Розроблення схеми санітарного очищення населених пунктів Маневицької селищної ради» (ДК 021:2015: 71320000-7

  • 150

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Найменування, місцезнаходження,

код згідно ЄДРПОУ замовника

ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ, РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, 44600, смт Маневичі, вул. Незалежності, 30

Код ЄДРПОУ 44037988

Ідентифікатор закупівлі

UA-2023-10-26-012528-a

Назва предмета закупівлі

«Розроблення схеми санітарного очищення населених пунктів Маневицької селищної ради» (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері застосування, а саме:

1. Закон України «Про благоустрій населених пунктів»;
2. Закон України «Про управління відходами»;
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 № 1070 «Правила надання послуг з вивезення побутових відходів»;
4. Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 30.07.2010 № 259 «Про затвердження Правил визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів »;

5. Наказ Міністерства регіонального розвитку , будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.03.2017 року №57 «Про затвердження Порядку розроблення, погодження та затвердження схем санітарного очищення населених пунктів»;

6. Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 17.03.2011 № 145 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць »;
7. ДБН Б.2.2-6:2013 «Склад та зміст схеми санітарного очищення населеного пункту»;

8. Закон України «По стратегічну екологічну оцінку»;

9. Закон України «Про житлово-комунальні послуги»;

10. Постанова КМУ від 16.11. 2011р. №1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів».

11. Рішення Виконавчого комітету Маневицької селищної ради від 16 лютого 2023 року № 36 «Про розроблення Схеми санітарного очищення населених пунктів Маневицької селищної ради, створення робочої групи з розроблення Схеми санітарного очищення населених пунктів Маневицької селищної ради».

Розмір бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений, відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік – 190 000 грн.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Вартість розрахована відповідно до очікуваної потреби обсягу закупівлі та вартості наданих послуг, що відповідає розміру бюджетного призначення та потреб замовника.

Уповноважена особа                                                                      Діана МАНЗЮК

Технічне завдання з розроблення Схеми санітарного очищення населених пунктів Маневицької селищної ради

 

1.

Назва населеного пункту

Маневицька територіальна громада (смт. Маневичі, с. Вовчицьк, с. Костюхнівка, с. Колодії, с. Велика Ведмежка, с. Чарторийськ, с. Оконськ, с. Велика Яблунька, с. Довжиця, с. Граддя,                с. Загорівка, с. Мала Яблунька, с. Колиничі, с. Хряськ, с. Цміни, с. Мала Ведмежка, с. Підгаття, с. Нові Підцаревичі, с. Гута Лісівська, с. Лісове, с. Будки, с. Кам`януха, с. Рудка, с. Нова Руда, с. Градиськ, с. Набруска, с. Троянівка, с. Черськ,                 с. Бережниця, с. Майдан, с. Череваха, с. Софіянівка, с. Кукли,      с. Северинівка., с. Комарове, с. Новосілки).

2.

Підстава для розробки проекту

2.1. Закон України «Про благоустрій населених пунктів»;
2.2. Закон України «Про управління відходами»;
2.3. Постанова Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 № 1070 «Правила надання послуг з вивезення побутових відходів»;
2.4. Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 30.07.2010 № 259 «Про затвердження Правил визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів »;

2.5. Наказ Міністерства регіонального розвитку , будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.03.2017 року №57 «Про затвердження Порядку розроблення, погодження та затвердження схем санітарного очищення населених пунктів»;
2.6. Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 17.03.2011 № 145 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць »;
2.7. ДБН Б.2.2-6:2013 «Склад та зміст схеми санітарного очищення населеного пункту»;

2.8. Закон України «По стратегічну екологічну оцінку»;

2.9. Закон України «Про житлово-комунальні послуги»;

2.10. Постанова КМУ від 16.11. 2011р. №1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів».

2.11. Рішення Виконавчого комітету Маневицької селищної ради від 16 лютого 2023 року № 36 «Про розроблення Схеми санітарного очищення населених пунктів Маневицької селищної ради, створення робочої групи з розроблення Схеми санітарного очищення населених пунктів Маневицької селищної ради».

3.

Замовник розроблення схеми

Відділ капітального будівництва, житлово-комунального господарства, благоустрою, розвитку інфраструктури та комунальної власності Маневицької селищної ради.

4.

Джерело фінансування

бюджет селищної територіальної громади

5.

Термін, на який розробляється схема

5.1. Перша черга (3-7 років)
5.2. Розрахунковий термін дії (20 років)

6.

Чисельність населення з врахуванням маятникової міграції та середньорічної чисельності туристів і гостей

Чисельність населення по громаді становить 27318 чол., в т. ч. :

смт. Маневичі – 10767;

с. Вовчицьк – 335;

с. Костюхнівка – 501;

с. Колодії – 402;

с. Велика Ведмежка – 287;

с. Чарторийськ – 1693;

с. Оконськ - 1133;

с. Велика Яблунька – 673;

с. Довжиця – 338;

с. Граддя – 530;

с. Загорівка – 102;

с. Мала Яблунька – 141;

с. Колиничі – 414;

с. Хряськ – 667;

с. Цміни – 870;

с. Мала Ведмежка – 144;

с. Підгаття – 143;

с. Нові Підцаресичі – 374;

с. Гута Лісівська – 328;

с. Лісове – 511;

с. Будки – 411;

с. Кам`януха – 241;

с. Рудка – 313;

с. Нова Руда – 490;

с. Градиськ – 320;

с. Набруска – 213;

с. Троянівка – 813;

с. Черськ – 498;

с. Бережниця – 368;

с. Майдан – 166;

с. Череваха – 766;

с. Софіянівка – 62;

с. Кукли – 769;

с. Северинівка – 232;

с. Комарове – 857;

с. Новосілки – 446.

7.

Норми надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджені органом місцевого самоврядування

Рішення виконавчого комітету Маневицької селищної ради

№ 240 від 28.09.2023

 

8.

Розподіл території громади 
за районами санітарного очищення

На території громади функціонує 1 сміттєзвалище поблизу 

смт Маневичі, а також наявні 5 земельних ділянок для тимчасового зберігання твердих побутових відходів поблизу сіл: Оконськ, Кукли, Чарторийськ, Цміни. Окрім цього, у стадії розробки та затвердження земельні ділянки поблизу сіл: Цміни, Костюхнівка, Троянівка.

9.

Вказівки про необхідність визначення

9.1. Найбільш ефективних методів поводження з відходами з урахуванням економічних, екологічних та соціальних умов, а також прибирання територій населених пунктів із застосуванням найбільш удосконалених машин і механізмів серійного виробництва.

9.2. Заходів з організації саночистки у цілому на території Маневицької територіальної громади.

9.3. Методів прибирання вулиць, площ, територій, зайнятих зеленими насадженнями, зон відпочинку, ринків та інших об’єктів благоустрою.

9.4.Методів збирання та транспортування твердих побутових відходів.

9.5. Методів знешкодження змету.

9.6. Методів збирання, видалення та складування будівельних відходів.

9.7. Методи утилізації та/або перероблення рослинних залишків (опале листя, скошена трава, гілки, хмиз тощо);

9.8. Методів збирання та утилізації медичних відходів.
9.9. Методів ліквідації снігу під час великих разових снігопадів.
9.10. Методів та відсотків механізованої посипки вулиць взимку.
9.11. Черговість здійснення заходів санітарної очистки та прибирання громади.

9.12. Обсягів робіт із санітарної очистки та прибирання території громади.
9.13. Обсягів здійснення робіт з планово-регулярного механізованого прибирання територій з удосконаленим покриттям (за типами територій) на першу чергу та розрахунковий період.

9.14. Обсягів механізованого посипання проїзної частини вулиць і доріг під час ожеледиць і снігопадів у відсотках від їх загальної площі на першу чергу та розрахунковий період.

9.15. Обсягів ліквідації снігу під час великих разових снігопадів на першу чергу та розрахунковий період.

9.16. Інших заходів щодо санітарної очистки та прибирання територіальної громади.

9.17. Типу, кількості, технічних характеристик контейнерів для тимчасового збору і зберігання побутових відходів, включаючи небезпечні відходи у їх складі, спеціально обладнаних транспортних засобів для збирання та перевезення побутових відходів, включаючи небезпечні відходи у їх складі, машин, механізмів, устаткування.

9.18. Кількість та місця розміщення контейнерних майданчиків для збирання і тимчасового зберігання твердих побутових відходів.

9.19. Обладнання контейнерів, майданчиків відповідно до п. 2.7 Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.03.2011 № 145.
9.20. Типу, кількості, потужності і розміщення у плані територіальної громади об’єктів поводження з відходами.

9.21. Доцільності розширення, реконструкції, модернізації існуючих та будівництва нових споруд з санітарного очищення, у тому числі:

9.21.1. Баз спецавтогосподарств.

9.21.2. Сміттєсортувальних станцій.

9.21.3. Підприємств сортування та перероблення побутових відходів.

9.21.4. Підприємств термічного перероблення  побутових відходів,  сміттєспалювальних або сміттєпереробних заводів.

9.21.5. Полігонів побутових відходів (існуючого та проєкту нового) .

9.21.6. Місць тимчасового розміщення небезпечних відходів у складі побутових відходів до їх передачі спеціалізованим підприємствам;

9.21.7. Зливних станцій.

9.21.8. Піскобаз.

9.21.9. Снігозвалищ тощо.

9.22. Розміщення споруд зазначити на схемі санітарної очистки та прибирання населених пунктів.

9.23. Збирання побутових відходів на території приватної садибної забудови територіальної громади, включно з впровадженням планово-поквартирної системи збирання побутових відходів.

9.24. На першу чергу (3-7 років) та розрахунковий (20 років) термін повне охоплення планово-регулярним вивезенням твердих побутових відходів від всіх житлових і громадських будинків, установ і підприємств культурно-побутового призначення незалежно від їхньої відомчої належності.

9.25. Передбачити збирання, вивіз, утилізацію токсичних відходів, які утворюються на території будинкових володінь (люмінесцентних ламп, елементи живлення тощо).
9.26. Передбачити розміщення на території громади майданчиків зі збору та тимчасового зберігання великогабаритних, будівельних відходів та рослинних залишків (опале листя, скошена трава, гілки, хмиз тощо) .

9.27. Передбачити механізоване миття, поливання і підмітання проїзної частини вулиць відповідно до п. п. 3.3, 3.5 Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.03.2011 №1 45.

9.28. Врахувати у схемі санітарної очистки розміщення майданчиків для вигулу собак;

 9.29. Методи вилову безпритульних тварин, тип і кількість транспортних засобів;

9.30. Визначити методи збору та знешкодження (утилізації) трупів безпритульних тварин.

9.31. Передбачити заходи з благоустрою водоймищ.

 9.32. Морфологічний, фізико-хімічний склад побутових відходів,  їх теплотехнічні властивості, фракційний склад, щільність і прогноз зміни цих показників на розрахунковий період.

9.33. Визначити маршрути щодо черговості робіт під час зимового прибирання з врахуванням класифікації вулиць та термінами виконання окремих видів робіт та місць вивезення снігу.

9.34. Розрахувати потребу спецтехніки (спецмашини та механізми для механізованого прибирання міських територій, у тому числі за типами машин та їх призначенням, інший обслуговуючий транспорт).

9.35. Розрахувати кількість технологічних матеріалів необхідних для оброблення вулично-дорожньої мережі у зимовий період (тис. тонн).

9.36. Розрахувати кількість технічної води, необхідної для поливання та миття територій (тис. куб. м) та місця заправок.

9.37. Розрахувати чисельність обслуговуючого персоналу у тому числі:

- водіїв.

- робітників санітарної очистки.

- інших працюючих.

9.38. Визначити розміщення бази зберігання піско-соляної суміші для зручного (економічно вигідного) обслуговування доріг.

9.39. Провести розрахунок потреби в урнах для збирання побутових відходів з території вулиць територіальної громади, спортивних споруд, вокзалу, ринків, територій зайнятих зеленими насадженнями.

9.40. Визначити тип урн, ємність, вимоги до їх очищення, миття та дезінфекції .

9.41. Розрахувати необхідну кількість стаціонарних громадських вбиралень сучасного типу.

9.42. Вбиралень модульного типу. Місць їх встановлення.
9.43. Визначити місця встановлення біотуалетів.

9.44. Визначити вимоги з організації робіт з прибирання, миття та дезінфекції громадських вбиралень всіх видів.

9.45. Вартості заходів, які виконуються відповідно до схеми санітарної очистки та прибирання територіальної громади.

9.46. Вартості придбання спецмашин і механізмів, у тому числі для санітарної очистки і механізованого прибирання територій.

9.47. Вартості встановлення вбиральні модульного типу.

9.48. Вартості встановлення і обслуговування біотуалету.

9.49. Обсягів фінансування заходів, передбачених санітарною схемою.

9.50. Дані щодо сучасного стану та перспектив розвитку територіальної громади та техніко-економічні показники схеми санітарної очистки та прибирання на першу чергу та на розрахунковий термін. 

9.51. Розрахувати загальну протяжність та площу шляхової мережі територіальної громади, у тому числі:

9.51.1. Протяжність та площу доріг, площ, тротуарів з

удосконаленим покриттям.

9.51.2. Протяжність та площу ґрунтових та гравійних доріг.

9.53. Інші заходи із санітарного очищення.

10.

Вимоги щодо розроблення розділу «Вплив на навколишнє середовище, його охорона і ресурсозбереження»

10.1. Оцінка впливу запланованої діяльності на навколишнє природне середовище.

10.2. Оцінка впливу запланованої діяльності на навколишнє соціальне середовище.

10.3. Оцінка впливу запланованої діяльності на навколишнє техногенне середовище.

10.4. Оцінка впливу на навколишнє середовище при експлуатації, влаштуванні споруд та об’єктів санітарного очищення.

10.5. Оцінка наслідків утилізації, сортування  та вторинного використання твердих побутових відходів.
10.6. Комплексні заходи щодо забезпечення нормативного стану навколишнього середовища та його безпеки при експлуатації та введенні у дію схеми санітарного очищення Маневицької територіальної громади.

11.

Вимоги щодо розроблення розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту

11.1. Заходи із забезпечення функціонування санітарного очищення території громади на період дії надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.

11.2. Заходи з ліквідації наслідків дії надзвичайних ситуацій.

11.3. Заходи з забезпечення функціонування санітарного очищення території територіальної громади на період особливого періоду.

11.4. Заходи з ліквідації наслідків дії особливого періоду.

12.

Погодження схеми санітарного очищення громади

Проєкт схеми санітарного очищення Маневицької територіальної громади погоджується виконавцем із заінтересованими органами:

1) структурними підрозділами Маневицької територіальної громади:

- відділом містобудування та архітектури  виконавчого комітету Маневицької селищної ради (начальником відділу);

- відділом землекористування, кадастру, екологічної безпеки виконавчого комітету Маневицької селищної ради (начальником відділу);

- управлінням фінансів Маневицької селищної ради;

2) територіальним органом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів;

3) територіальним органом Державної екологічної інспекції України;

4) територіальним ораном Державної служби України з питань надзвичайних ситуацій.

13.

Особливі умови

13.1. Виконавець відповідає за недоліки схеми санітарного очищення та стратегічної екологічної оцінки, включаючи недоліки, виявлені згодом;

13.2. у разі виявлення недоліків у схемі санітарного очищення та стратегічної екологічної оцінки Маневицької територіальної громади, Виконавець на вимогу Замовника зобов'язаний її безоплатно переробити або здійснити необхідні додаткові роботи, а також відшкодувати завдані збитки.

14.

Здійснення стратегічної екологічної оцінки

Організація проведення стратегічної екологічної оцінки схеми санітарного очищення населених пунктів Маневицької селищної ради здійснюється Виконавцем відповідно до вимог Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», а також Методичних рекомендацій із здійснення стратегічної екологічної оцінки документів державного планування, затверджених наказом Міністерства екології та природних ресурсів України

№ 296 від 10.08.2018 року (зі змінами)

15.

Результати роботи 

Розроблена та погоджена схема Маневицької територіальної громади надається в 4-х примірниках на паперових носіях та в електронному вигляді (у  форматі: текстові дані – DOC(X), PDF (з текстовим змістом, не скановане зображення), графічні дані – TIFF та/або JPG (JPEG) графічні матеріали* включають креслення: «Схема санітарного очищення - Існуючий стан»; «Схема санітарного очищення - Перспективний розвиток» та оформлюються згідно з вимогами ДБН Б 2.2 – 6: 2013) Замовнику для подальшого затвердження виконавчим комітетом Маневицької селищної ради .