Як отримати Витяг про реєстрацію місця проживання
Шановні жителі громади! Звертаємо вашу увагу!
З 01 грудня 2021 року для власників паспортів зразка 1994 року та ID – карток єдиним документом, що підтверджує місце реєстрації, є Витяг з реєстру територіальної громади (РТГ).
Витяг формується відповідно до відомостей Маневицької територіальної громади засобами відомчої інформаційної системи Державної міграційної служби України, надається безоплатно та має однакову юридичну силу як у паперовому, отриманому в ЦНАПі, так і в електронному вигляді, отриманому в застосунку «ДІЯ».
На сформований витяг автоматично наноситься унікальний електронний ідентифікатор (QR-код), шляхом зчитування якого проводиться перевірка на дійсність за допомогою електронних пристроїв.
Додаткових печаток та підписів сформований витяг не потребує.
Отже, аби мати можливість отримати витяг, рекомендуємо пройти актуалізацію зареєстрованих осіб за власною адресою в зручний для Вас час згідно з графіком роботи у ЦНАПі або старостинських округах. При собі мати: паспорт громадянина України, ідентифікаційний номер, свідоцтво про народження дитини, будинкова книга (при наявності).
Щоб замовити Витяг у застосунку ДІЯ необхідно:
у розділі «Послуги» виберіть «Довідки та витяги»;
оберіть послугу «Витяг про місце проживання»;
натисніть «Замовити витяг»;
ваша заява буде опрацьована протягом декількох хвилин;
якщо відомості про вас знайдені в реєстрі, можете завантажити pdf-документ протягом 24 годин.
Так само в застосунку ви можете замовити витяг про місце проживання ваших дітей.
Якщо у Вас самостійно не виходить сформувати витяг, Центр надання адміністративних послуг завжди готовий допомогти у цьому.