У 2022 році в загальному відділі виконавчого комітету селищної ради зареєстровано та опрацьовано 4103 вхідних і 2624 вихідних документів

  • 339

На виконання вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації» у загальному відділі виконавчого комітету Маневицької селищної ради проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення громадян та запити на інформацію, забезпечення кваліфікованого, своєчасного розгляду та оперативного вирішення порушених в них питань, задоволення законних вимог заявників.

Звернення громадян

До Маневицької селищної ради у 2022 році надійшло 519 звернень громадян, з них 495 – індивідуальних та 24 колективних звернення, а саме:

- 513 заяв (клопотань) з них 383 вирішено позитивно і надана відповідь у зазначені законом терміни, 24 – задоволено, 6 – відмовлено у задоволенні,    83 – дано роз’яснення, 16 питань аграрної політики та земельних відносин подані на розгляд і очікують відповіді, 1 питання, яке не відносилося до компетенції селищної ради, відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», надсилалося за належністю виконавцю;

 

- 6 скарг – 4 з яких вирішено позитивно, на 2 – надано роз’яснення.

 

Робота із запитами на інформацію

У 2022 році до селищної ради надійшло 18 запитів на публічну  інформацію:

- 3 від юридичних осіб;

- 15 від фізичних осіб. 

Відповіді заявникам на всі запити згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» надано в установлений термін.

Аналіз питань, з якими звертаються жителі громади, свідчить, що найгострішими є проблеми аграрної політики і земельних відносин.

Актуальними залишаються проблеми соціального захисту, комунального господарства та житлової політики.