ЦНАП інформує

  • 314

Фото без опису

Воєнний стан, на жаль,  змінив,  звичний режим життя, роботи, в тому числі і надання адміністративних послуг. З метою недопущення хакерських атак на персональні дані громадян України певний період не працювали Державні реєстри. Але, незважаючи на агресію ворога, відповідні Міністерства  та відомства  доклали максимум зусиль та відновили роботу електронних ресурсів, що в свою чергу дало змогу якісно та оперативно надавати адміністративні послуги.
На сьогодні у відділі «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Маневицької селищної ради можна отримати наступні послуги:

  • витяг з Державного земельного кадастру;
  • витяг про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;
  • державна реєстрація нерухомості ;
  • реєстрація місця проживання ;
  • державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • послуги архітектури та будівництва, зокрема отримати будівельний паспорт, містобудівні умови та обмеження, присвоєння адреси об’єкта будівництва;
  • реєстрація потужностей оператора ринку, видача спеціального дозволу на спеціальне використання лісових ресурсів.

Протягом 7 місяців надано більше 4 тисяч послуг. Найпопулярніші послуги з реєстрації речових прав на нерухоме майно - 1575, реєстрація/ зняття з реєстрації місця проживання та видача витягів з Реєстру територіальної громади – 1033, надання витягів з Державного земельного кадастру – 966, послуги з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – більше 300. До селищного бюджету надійшло близько 300 тис. грн.

Нагадуємо, що деякі адміністративні послуги можна отримати онлайн. Зокрема, послуга із реєстрації фізичної особи підприємцем та витяг з Реємстру територіальної громади доступні онлайн на Єдиному державному веб-порталі  «Портал. Дія».

Звертаємо увагу жителів громади, що у Реєстрі територіальної громади на даний час є багато відомостей, що не відповідають дійсності, зокрема потребують уточнення дата народження, місце реєстрації, дата реєстрації, реквізити паспорта, свідоцтва про народження, тощо. Необхідно особисто звернутися до Центру надання адміністративних послуг або старост для актуалізації даних щодо реєстрації місця проживання. Для актуалізації даних мати наступні документи:

  • паспорт громадянина України;
  • свідоцтво про народження (для дітей до 14 років);
  • ідентифікаційний код;
  • будинкова книга (за наявності).

Отримати додаткову інформацію можна за адресою смт Маневичі, вул.100-річчя Маневич, 34а або за телефоном (03376) 21 273.