Маневицька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад Загального відділу виконавчого комітету Маневицької селищної ради
Маневицька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
– начальника Загального відділу виконавчого комітету Маневицької селищної ради (1 посада);
– головного спеціаліста Загального відділу виконавчого комітету Маневицької селищної ради (1 посада);
– провідного спеціаліста Загального відділу виконавчого комітету Маневицької селищної ради (1 посада);.
Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів на посаду начальника Загального відділу виконавчого комітету Маневицької селищної ради:
- громадянство України;
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
- стаж роботи в органах місцевого самоврядування або органах державної влади не менше 3-х років;
- володіння державною мовою;
- вільне користування комп’ютером та основними програмними засобами;
- знання нормативно-правових актів у напрямку роботи, відповідно до Положення про Загальний відділ виконавчого комітету Маневицької селищної ради та типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55;
- необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики.
Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста Загального відділу виконавчого комітету Маневицької селищної ради:
- громадянство України;
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
- стаж роботи в органах місцевого самоврядування або органах державної влади не менше 1-го року;
- володіння державною мовою;
- вільне користування комп’ютером та основними програмними засобами;
- знання нормативно-правових актів у напрямку роботи, відповідно до Положення про Загальний відділ виконавчого комітету Маневицької селищної ради та типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55;;
- необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики.
Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів на посаду провідного спеціаліста Загального відділу виконавчого комітету Маневицької селищної ради:
- громадянство України;
- вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
- стаж роботи в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1-го року або стаж роботи в інших сферах не менше 3-х років;
- володіння державною мовою,
- вільне користування комп’ютером та основними програмними засобами;
- знання нормативно-правових актів у напрямку роботи, відповідно до Положення про Загальний відділ виконавчого комітету Маневицької селищної ради та типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55;
- необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики.
Конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства у сфері ведення діловодства та законодавства, щодо звернення громадян.
Для участі у конкурсі необхідно подати наступні документи :
1) письмову заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення із встановленими законодавством обмеженнями, пов’язаними з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби;
2) заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);
3) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
4) копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
5) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;
6) копію паспорта (документа, який посвідчує особу);
7) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
Термін подання документів – 30 днів з дня публікації оголошення на офіційному сайті селищної ради, до 21.02.2021 року.
Визначені вище документи подаються особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до конкурсної комісії за адресою: Маневицька селищна рада, вул. Незалежності, 19, смт Маневичі, 44601.
Документи, подані після закінчення встановленого строку, не розглядаються та повертаються особам, які їх подали.
За додатковою інформацією щодо участі в конкурсі, основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці звертатись Маневицьку селищну раду до голови конкурсної комісії Черчика Володимира Васильовича, e-mail: manevychi.rada@ukr.net
Дата оголошення: 22.01.2021 року
Перелік питань на перевірку знання законодавства з урахуванням функціональних повноважень начальника, головного спеціаліста та провідного спеціаліста Загального відділу виконавчого комітету Маневицької селищної ради. (5-те питання екзаменаційного білету)
- Визначення системи електронного документообігу установи (пп. 29 п.6 типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Форма провадження діловодства в установах (п.2 типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Визначення опису справ в електронній формі (пп. 18 п.6 типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Поняття реєстраційно-моніторингової картки (пп. 27 п.6 типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Організація електронного документообігу в установі (п.7 типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Приймання вхідних електронних документів (пп. 17-21 типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Складення номенклатури справ (пп. 180-189 типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Формування електронних справ (пп. 190-194 типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Бланки документів (п.19 розділу ІІ. Документування управлінської інформації типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Індексація документів (п.33 розділу ІІ. Документування управлінської інформації типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Резолюція (п.38 розділу ІІ. Документування управлінської інформації типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Примірний перелік документів, підписи на яких скріплюються гербовою печаткою у разі їх створення у паперовій формі або засвідчуються кваліфікованою електронною печаткою установи у разі їх створення в електронній формі (додаток 3 до п.67 розділу ІІ. Документування управлінської інформації типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Попередній розгляд документів (пп.153-155 розділу ІІІ. Організація документообігу та виконання документів типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Визначення служби контролю (п.31 типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Визначення реєстратора (п.26 типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Строки виконання основних документів (додаток 7 до п.179 типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Примірний перелік документів, що не підлягають реєстрації службою діловодства (додаток 4 до п.155 типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Загальні правила оформлення документів (додаток 1 до п.8 типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Порядок складення службових листів (пп.123-130 типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Порядок опрацювання та надсилання вихідних документів (пп.192-202 типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Зберігання документів в установі (пп.221-227 типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Експертиза цінності документів (пп.228-236 типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну від 17.01.2018 № 55).
- Вимоги до звернення (стаття 5 ЗУ „Про звернення громадян”).
- Термін розгляду звернень громадян (ст.20 ЗУ „Про звернення громадян”).
- Відповідальність посадових осіб за порушення законодавства про звернення громадян (ст.24 ЗУ „Про звернення громадян”).
- Права громадянина при розгляді заяви чи скарги (ст. 18 ЗУ „Про звернення громадня”).
- Заборона розголошення відомостей, що містяться у зверненнях (ст.10 ЗУ „Про звернення громадян”).
- Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню (ст.8 ЗУ „Про звернення громадян”).