Маневицька селищна рада одна з перших новоутворених ОТГ провела роботу щодо отримання мешканцями громади адміністративних послуг

  • 237

Фото без опису

Створення зручних та доступних умов  для отримання адміністративних послуг є однією з головних задач, що вирішується органами місцевого самоврядування. Реалізація державної політики з надання адміністративних послуг  у Маневицькій селищній раді покладена на відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Маневицької селищної ради.

У ЦНАПі  ви можете отримати послуги з:

– державної реєстрації фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб;

– державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

–  реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання особи;

– надання відомостей з Державного земельного кадастру;

– оформлення паспорта громадянина України у формі ІД-картки;

– оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон;

– вклеювання фотографії у паспорт громадянина України при досягненні 25-, 45- річного віку.

Керівництвом селищної ради та спеціалістами ЦНАПу надалі продовжуватиметься  робота  спрямована на:

  • мінімізацію „походів” споживача послуг до ЦНАП або безпосередньо до надавача послуг;
  • виключення будь-яких корупційних ризиків під час адміністративних процедур та одночасне підвищення ефективності надання послуг;
  • забезпечення прозорості та відкритості у сфері надання адміністративних послуг;
  • збільшення кількості адміністративних послуг, що надається в одному приміщенні;
  • сприяння спрощенню процедури отримання адміністративних послуг та поліпшенню якості їх надання;
  • створення комфортних умов для суб’єктів звернень та суб’єктів надання адміністративних послуг.

 

Адреса ЦНАП:           44601,

Волинська  обл.,

смт Маневичі,

вул 100-річчя Маневич, 34А

Електронна адреса:   cnap_man @ ukr.net

Телефон:                     (03376)  21 273

Графік роботи:

Понеділок: 08:00-17:15;

Вівторок: 08:00- 17:15;

Cереда:  08:00-17:15;

Четвер:   08:00- 17:15;

П’ятниця: 08:00 – 16:00;

Субота, неділя – вихідні.