Маневицька селищна рада одна з перших новоутворених ОТГ провела роботу щодо отримання мешканцями громади адміністративних послуг
Створення зручних та доступних умов для отримання адміністративних послуг є однією з головних задач, що вирішується органами місцевого самоврядування. Реалізація державної політики з надання адміністративних послуг у Маневицькій селищній раді покладена на відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Маневицької селищної ради.
У ЦНАПі ви можете отримати послуги з:
– державної реєстрації фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб;
– державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
– реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання особи;
– надання відомостей з Державного земельного кадастру;
– оформлення паспорта громадянина України у формі ІД-картки;
– оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон;
– вклеювання фотографії у паспорт громадянина України при досягненні 25-, 45- річного віку.
Керівництвом селищної ради та спеціалістами ЦНАПу надалі продовжуватиметься робота спрямована на:
- мінімізацію „походів” споживача послуг до ЦНАП або безпосередньо до надавача послуг;
- виключення будь-яких корупційних ризиків під час адміністративних процедур та одночасне підвищення ефективності надання послуг;
- забезпечення прозорості та відкритості у сфері надання адміністративних послуг;
- збільшення кількості адміністративних послуг, що надається в одному приміщенні;
- сприяння спрощенню процедури отримання адміністративних послуг та поліпшенню якості їх надання;
- створення комфортних умов для суб’єктів звернень та суб’єктів надання адміністративних послуг.
Адреса ЦНАП: 44601,
Волинська обл.,
смт Маневичі,
вул 100-річчя Маневич, 34А
Електронна адреса: cnap_man @ ukr.net
Телефон: (03376) 21 273
Графік роботи:
Понеділок: 08:00-17:15;
Вівторок: 08:00- 17:15;
Cереда: 08:00-17:15;
Четвер: 08:00- 17:15;
П’ятниця: 08:00 – 16:00;
Субота, неділя – вихідні.